كشف جسد مثله شده در خيابان تركمنستان تهران ##فوری##
سارا افشار
نیازی به توضیح نیست .

يك جسد مثله شده روز يكشنبه در كيسه هاي زباله خيابان تركمنستان تهران كشف شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اين جسد كه به طور كامل قطعه قطعه شده، در كيسه هاي زباله كوچه چنار واقع در خيابان تركمنستان انداخته شده است.
در زمان (ساعت 15 روز يكشنبه) حدود 100 نفر از مردم در كنار اين جسد تجمع كرده اند و مأموران كلانتري هم به تعداد محدود حضور دارند.
اين گزارش مي افزايد: شواهد نشان مي دهد جسد متعلق به يك مرد است.
شاهدان عيني به خبرنگاران گفتند: شخصي كه مي خواست زباله هايش را در اين جا قرار دهد اين كيسه زباله را جا گذاشته و يكي از كارگران شهرداري متوجه جسد شده است.
مشاهدات عيني خبرنگاران حاكيست: ساعت ها از رها شدن جسد گذشته به گونه اي كه قسمت قابل رويت به طور كامل‌ سياه شده است.

 



نظرات شما عزیزان:

جنده کامل بخون
ساعت7:54---23 ارديبهشت 1390
خیلی جنده شدی کوسوکه عکسی باتاپ میزاری پس کسه خواهرمادرت ردیابت میکنم می گیرمت کسکش مادرجنده نمونه تونه جنده ریدبه این مملکت اسلامی مادرقهوه ی پدرش سگ جنده اگه پولکی هستی نیاوبلاگ بسازبروتوخیابون بااون مادرجندت کسکشه تکس بده مادرت جندن که چنین دختره کسی به دنیااوردپدربرادرت هم عنده کسکشن اگه من توروداشتم شب روزمیکردمت جنده توروردیابت میکنم من حاج اقاوالموسلمین هستمدیدی که جنده ای که خوندیش

saeed
ساعت18:29---11 ارديبهشت 1390
سلام سارا جون وب قشنگ و پر محتوایی ذاری عزیزم من مایل هستم که با شما تبادل

لینک کنم اگر شما هم موافق به تبادل لینک با من بودید خبرم کنبد
پاسخ: الان این مطلب شما چه ربطی به کشف جسد داشت سعید جان ؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 11 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 18:10 :: نويسنده : سارا

درباره وبلاگ

در عمق آرزوی من است که در وجودت خانه ای داشته باشم ، حتی به مساحت یک یاد !
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سارا افشار و آدرس sara-afshar.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 42
بازدید کل : 9722
تعداد مطالب : 82
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1